söndag 21 juni 2009

Ägg

Idag gick jag upp och tänkte att "idag ska jag göra mitt första ägglossningstest". Sen kissade jag på både min P-datorsticka och sen kissade jag på ägglossningstestet. Konstaterade att stickorna var desamma, så de funkar säkert likadant.

Lite grinig blev jag när testet jag köpt på Apoteket inte verkade fungera särskilt bra. Nåja, jag ägglossar ju ändå inte förrän i dag 14 tidigast och nu är vi bara på dag 12. Eftersom testet bara innehöll 7 stickor kommer jag ändå att behöva köpa fler, så det gör ju inget om jag testar fler än 2 ggr per dag.

De var dyra de där testen, så det här lär ju bli ett kostsamt påhitt.

Gissa vem som blev förvirrad när P-datorn visade ett ägg i displayen. Jag har ägglossning!

Ringde kliniken och idag ska jag genomföra det största jag någonsin gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar