måndag 19 april 2010

Symptom

Om jag nu skulle tvivla på att jag faktiskt är gravid. Det händer faktiskt. Särskilt när jag träffar andra som har fina runda magar, som jag gjorde igår.

I vilket fall så finns det ett antal tecken som är rätt påtagliga.

Jag kommer inte i kläder som har midja, ens om de är för stora i övrigt. Jag har alltid haft markerad midja. Den är borta.

Jag glömmer bort viktiga saker. Min deklaration t ex. Jag har sålt och köpt lägenhet, så den är inte trivial. Jag glömmer ta reda på hur jag ska gå tillväga. Det har jag glömt i 1,5 vecka nu.
Jag vill ãta konstiga saker jag vanligtvis inte gillar. Inte så mycket i alla fall.

Jag sover otroligt illa och är vansinnestrött. Jämt.

Jag storbölar till Americas Funniest Homevideos när folk berättar att de ska barn.

2 kommentarer:

  1. Men! När är sista dagen att deklarera? Jag har ju inga kontrolluppgifter här :/

    SvaraRadera