onsdag 15 juli 2015

Lycka

Jag har blivit världens sämsta bloggerska! Förlåt mig. 

Här kommer uppdateringar ur mitt liv:
• P har visat sig vara perfekta killen. På riktigt. Jag börjar mer och mer falla in i tryggheten av att ha honom i mitt liv. Jag kan vara den jag är och det är helt accepterat. Det finns inga krångligheter. Inga konstigheter. Mini dyrkar honom och det finns så mycket kärlek i mitt liv. Jag kommer på mig själv med att slappna av, följa med och bara njuta. 

• Mini är inne i en ljuvlig, och lite jobbig period. Han är så rolig och smart. Att vara tillsammans med honom innebär många skratt. Som när nya kunskaper om dinosaurier får honom att mitt i centrum på shoppinggatan ställa sig och vråla: "en dinosaurie, EN DINOSAURIE!!" Och peka på en fiskmås i himlen. Han har utan knot gått med på en Legofri vecka och kommer därför att få ett stort lego-Piratbyggaset hans bästis R har. 

• Mini har fått en absolut bästa vän i vapendragaren R. De är så fina tillsammans! Jag älskar att höra dem skratta bubblande tillsammans. Finaste ungarna. En riktig uppsida med R är att jag i hans mamma hittat J, en riktigt god vän. 

• Vi har fått nya vänner och det är ljuvligt. Jag älskar det! Vi har middagar tillsammans, helt opretentiöst, och det är skönt. 

• vi har just påbörjat fem veckors semester. FEM. Det kommer att bli ljuvligt. 

Ja, som ni märker, det är inte mycket som fattas i mitt liv. Eller Minis. 

Jag älskar det. ÄLSKAR det. 

Nyper mig lite i armen och somnar om. 
Kram på er alla!

1 kommentar:

  1. Jag saknar ditt bloggande jättemycket! MEN det är ju naturligtvis ljuvligt att läsa om hur ni njuter av livet - så du är förlåten...;)

    Kraaaam

    SvaraRadera