torsdag 11 juli 2013

De är smartare än man tror

Vi spenderade lördagseftermiddagen i en trädgård. En fantastisk eftermiddag. Nästan magisk. Sommar, grillning, glada barn, djur, bad, sol. 

Första mötet med döttrarna till mannen som skämt bort mig lite ett tag. Jag presenterades som en vän. 

Mini var lycklig. Studsmatta, bil, marsvin och två äldre tjejer att charma. Och M. Mini tycker om M. 

Allt gick så bra. Vi njöt av dagen. Kyssar i smyg. 

Vad tjejerna sagt till sin mamma?
"Vi har träffat pappas nya tjej"

Så var det med det. 

4 kommentarer:

  1. Hihihi å vad det kittlar gött i min mage av att läsa det här.
    <3 UNDERBART

    SvaraRadera
  2. Asså farao nu blir jag så himla glad! Det låter helt fantastiskt. Du är värd varenda stund. Stor kram!! /Bambis mamma

    SvaraRadera
  3. Mysigt! Lite avis på att få vara nykär, även om jag har min man att pussa på :)

    SvaraRadera