söndag 30 december 2012

Näst sista

Jösses vilken dag. Rätt ner i tvättstugan när jag vaknade, frukost med Mini, storstädning, lunch, söva barn, hämta tvätt, torka golv, fixa mig, väcka barn. På med ytterkläder. Av med ytterkläder, byta blöja, på med kläder. Halvspringa till Leos Lekland. Se barn roa sig i tre timmar. Skrev jag se? Fel, klättra runt Leos Lekland i tre timmar. Jisses!!
Men älska se Mini åka rutschkana. Lyckligare unge får man leta efter.

Handla på Coop, promenera hem, fixa kvällsmat, äta, charmas av gullepojke som ville leka med mamma ikväll också.

Bada trött kille, stoppa honom och mig i säng. Läsa, gosa, pussas. Bli utkörd. Stryka kläder, och duken till imorgon.

Nu är det bara lite fika och tvätthögen kvar. Till Du Har Mail så klart.

Tror jag kommer att sova gott inatt. Vad har ni gjort idag?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar