söndag 26 maj 2013

Mors dag


Idag är det Mors dag. En dag som efter Mini fick en speciell betydelse för mig. Den är numera en symbol för att jag vågade och för att jag kan. Tänk att jag lever med den här ljuvliga pojken. Vilken lycka!

Så även om vi har en period med trots, mardrömmar, kiss på golvet och sömnproblem nu, är jag ändå så evigt tacksam att få vakna till skönsång av Gummibjörn, ligga i sängen och höra Mini spela Formmonstret på telefonen och veta att på matbordet står ett fång rosor han valt åt mig i affären igår. 

Jag har alltid gillat att fira min födelsedag, men frågan är om jag faktiskt inte gillar den här dagen bättre. 
Grattis på Mors dag alla ni underbara fantastiska mammor där ute. 

2 kommentarer:

  1. Ja, verkligen en dag att fira för oss mammor. Hoppas att du haft en fin dag.

    SvaraRadera
  2. Jag blir alldeles varm inuti när jag läser detta, kram!

    SvaraRadera