onsdag 28 oktober 2009

Action!

Här händer det saker. Idag har jag tömt det jag måste tömma, tagit hand om det jag måste ta hand om inför min flytt. Imorgon halv åtta står det flyttgubbar och bankar på dörren och då måste jag och det bohag jag tänker nyttja den närmaste månaden vara ute ur lägenheten.

Så idag har jag fixelixat och trixelixat. Satte mig ned, det var en dålig strategi. Jag måste ju upp på vinden. Knarkarvinden och gå igenom mitt förråd. Lär ta några timmar. Blä...

Men sen, om en månad, då flyttar jag in i min nya lägenhet med plats för barnet jag förhoppningsvis redan väntar då. Idag har jag nämligen hämtat ut mina hormoner. Det ska bli spännande. Märkligt nog är jag uppåt och förväntansfull. Trots att jag var så nere för bara någon dag sedan. Har jag lärt mig att attacksörja?

1 kommentar:

  1. Alltid en dålig strategi att sitta ner innan man går upp på vinden, hihi... Hoppas du får en bra lägenhet. Och hoppas du blir ni snart =)

    SvaraRadera