torsdag 17 oktober 2013

Sprida budskapet

Igår när jag var tillbaka på KK för att bli utskriven och få träffa läkaren passade jag på att lämna en bibba Femmisbroschyrer. Nu var jag hög på ett och annat, men nog var åtminstone två av sköterskorna nyfikna på det här med donatorbarn och en av dem hade en väninna hon tyckte borde ge det en chans. 

Jag tycker att jag ändå rätt ofta hamnar i de här samtalen. Kanske är jag öppen och öppen om Minis tillkomst. Pratar ni andra ofta om donationsbarn och de här frågorna?

2 kommentarer:

  1. Ja, fast bara när det kommer på tal. Jag är väldigt öppen med det, men känner att jag vill inte börja prata om det bara för att. Jag och Bambi pratar om om Danmark och om donatorn ofta, än så länge på en ganska låg nivå.

    SvaraRadera
  2. Jag är också väldigt öppen om det men också mest om det kommer på tal. Men kommer det upp (att Klara tex inte har någon pappa som har varit pappaledig...) så är alla väldigt nyfikna på ett positivt sätt och vill veta mer.

    SvaraRadera