torsdag 11 september 2014

Ett nytt liv

För tillfället har vi Minis kusin inneboende. Hon har börjat plugga i Malmö. 

Det är fantastiskt. På så många plan. för det första: jag älskar henne

Vi har alltid varit nära och nu bor hon här. Lycka. 

Hon har länge velat bo i Malmö och nu uppfyller hon sin dröm. Hon har kommit in på sin drömutbildning och är så lycklig. Det är något alldeles speciellt med att vara nära en lycklig älskad person. 

Jag har fått en oväntad frihet. Inte för att jag inte älskar min tillvaro med Mini, men plötsligt kan jag tacka ja till en övernattning borta på kort varsel. Jag kan vara ute och ta en promenad på kvällen bara för att det är skönt. Mitt liv gick från att vara inrutat till väldigt flexibelt i en handvändning och jag märker att jag har lite svårt att ta till mig det. 

Hon säger uttryckligen att hon flyttat hit för att hon vill ha en nära relation till Mini och ser det som en stor bonus att hon kan avlasta mig. 

Vilken fantastisk människa hon är. Jag har fått ett nytt liv och har familj nära. Vilken lycka! 

Bäst är ändå att se kärleken mellan henne och Mini. Åh, det värmer ett mammahjärta så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar