fredag 13 maj 2011

Pretto

Av någon anledning är jag på väldigt bra humör ikväll. Det kan bero på kräkavsaknaden som beskrivs i förra inlägget. Det kan också bero på att någon som varit lite pretentiös nu inte har tillgång till att smeta sitt dravel i min tillvaro längre.

Herregud vad saker ska vara krångliga ibland? Är det inte underbart när livet bara kan få vara enkelt? Jag gillar när det är rakt på. Nästan binärt. Ett eller noll. Av eller på. Svart eller vitt.

Hur är ni? Är jag ytlig och förenklande?

2 kommentarer:

  1. Ja! Mer svart och vitt!! Orka gråskalan?!

    SvaraRadera
  2. Men eller hur.
    Gråskala=Bläskala.
    Innan jag dunkade huvudet i väggen förra våren älskade jag gråskala. Nu ger den mig sömnlösa nätter och vansinnesutbrott. A eller B. Bu eller Bä. Svart eller Vitt.
    Resten är bara onödigt brus.
    Eller tjafs.

    SvaraRadera