lördag 20 oktober 2012

Effektivt

Ni vet hur det är med magsjuka. Det tar knäcken på en. Inte bara Mini, utan även mig, som måste ta hand om och också ligger vaken. I torsdags var både Mini och jag helt slut. Natten till igår sov vi som kungligheter båda två. Underbart!

Efter en riktigt lat förmiddag, tog vi oss an tvättstugan och förstå att vi blev av med MÄNGDER av tvätt. Efter tur till lekplatsen så blev det dessutom klädbyte i tvättstugan, så även gårdagens kläder är nu rena. Effektivt!

Mini kunde inte sova middag efter att ha haft sovmorgon, så vid halv sju bad han om att få gå och lägga sig, bara för att somna på under fem minuter.

Åh, vi hade det så bra igår. Utsövda och avstressade.

Smolket kom inatt. Ännu en natt med vak över magont för mig och nu, efter en dag som utvilad känner jag verkligen vad det där vaknandet gör med mig. Och det är inte positivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar