måndag 27 februari 2012

Boost

Idag har jag och Mini varit ute i den verkliga världen. Ni vet den där utanför dörren. Där folk är friska och normala och gör vanliga saker. Gör saker.

För vi är FRISKA nu. Hör ni det? Ja, enligt de som träffade mig ser jag sjuk ut, men jag är frisk. Så det så.

Och vet ni vad som var bra? Jag fick plötsligt en massa positiv återkoppling. Bra saker i möten med andra. Gud vad det kändes bra! Så ja, visst tjuter det i öronen. Visst är jag trött. Men hej livet. Kul att du återvände!

3 kommentarer:

  1. Gudas skymning... det finns en särskild plats i helvetet för folk som med huvudet på sned säger "men gud så blek/trött/sjuk du ser ut" när man precis repat sig från sjukdom, målat på lite mascara och känner sig som människa igen.

    Grattis till friskheten :) Jag är säker på att du inte alls ser sjuk ut!

    /Petra (femmis)

    SvaraRadera
  2. Jag måste hålla med Petra.
    Varför är det nödvändigt att påpeka för någon att hen ser sjuk ut?

    Anyhoo.
    Jag är glad att du mår så mycket bättre.
    Kram.

    SvaraRadera