måndag 13 februari 2012

Näe

I ottan gick jag upp. I ottan duschade jag och blev hämtad av goa A och körd de 5 milen till Landskrona (för de gör inte den operationen på MAS som ligger 5 minuter hemifrån, utan teamet åker till Landskrona och opererar). Där konstaterade de rätt snart att nä nä, dig opererar vi inte. Narkosläkaren sa t o m rakt ut att man ska vänta 20 dagar efter en förkylning innan man opereras för att man ska vara helt frisk. Läkaren jag träffade i lördags hade skrivit i journalen att hon avrådde från operation på mig. Synd att hon glömde den lilla detaljen att säga det rakt ut till mig!

Nu är jag trött och ledsen och hemma och tänker sova så mycket jag bara kan.

5 kommentarer:

  1. Åh vad jobbigt när du har laddat! Hoppas nu din andra halva av feb blir bättre än den första.

    SvaraRadera
  2. Tråkigt! och dåligt att de inte kunde sagt det innan.

    SvaraRadera
  3. Men fy så jobbigt, och faktiskt URdåligt att läkaren inte kommunicerade sin bedömning till dig. Brukar läsa din blogg titt som tätt, gillar verkligen hur du skriver; det riktigt lyser genom raderna hur du älskar Mini och njuter av honom. Önskar er båda en betydligt friskare andra halva av februari.

    /Elin

    SvaraRadera
  4. ah men vad trist. Det hade ju varit lätt att säga liksom. Hoppas det blir av snart ändå!

    SvaraRadera
  5. Men usch vad trist. :-( Håller tummarna för att både du och Mini blir friska snart och att operationen blir av inom en hyfsat snar framtid.
    Kram till er båda!

    SvaraRadera