fredag 20 april 2012

Fredag

Det här är dagen i veckan som jag jobbar från hemmakontoret. Nuförtiden åker jag som en galning mellan Köpenhamn och Lund i veckorna, men fredagar är jag i Malmö. Idag har jag avtalat en tid som gör att det är meningslöst att vara på själva kontoret förrän efter lunch, så nu sitter jag hemma på riktigt. Så skönt.

Utan Mini.

Det är alltid lika märkligt. Det är skönt, men märkligt. När jag reser mig upp går jag nästan med automatik för att titta till honom i sängen (det är ju där han brukar vara om han inte är med mig här hemma), så i mitt huvud är han ständigt närvarande.

Hur njuter du av din fredag?

2 kommentarer:

  1. Jag går hem lite tidigare från jobbet och ska på hemvägen försöka hitta på vad som ska köpas för att fixa en god kvällsmat. Sedan är det dags att packa för helgens scouthajk. Ingen rast och ingen ro :-)
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera