söndag 1 april 2012

Världssämst

Jag är världssämst på att vara konvalescent. Det finns inget värre än att känna att man bara är till last. Humöret åker ner i skorna, trots att jag försöker hålla det uppe. Försöker göra något och går rakt in i en vägg av trötthet. Och så igår, tittar till ett av såren och det är illrött runt om. Bara att pallra sig iväg till jourvårdcentralen, för att få veta att jag är allergisk mot plåster!

Och på natten krampanfall i mellangärdet. Dålig sömn. Ja ni hör ju.

Men på samma gång har jag världens bästa mamma här som pysslar om oss och världens goaste unge som busar runt och är så go att man bara vill äta lite på honom för jämnan.

Ja, det var väl rapporten från sjukstugan. Roligare än så här blir det tyvärr inte. Bäst på att vara tråkig. Det är jag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar