söndag 30 september 2012

Inte så ofta

Det händer inte särskilt ofta alls nuförtiden, men idag var det en sån dag när jag har undrat var mannen i mitt liv blev av egentligen.

Jobbiga jobbiga besked och kommentarer har skickat mitt humör utför ett stup idag. Och det verkar inte vilja komma tillbaka.

Men Mini och jag fick fina kommentarer av en man vid ICA. "vilken härlig, hälsosam och charmig pojke. Direkt ärvt från sin mamma ser jag!"

Och vet ni, det gick hem. Har man gråtit sig genom en del av dagen så funkar såna kommentarer även om de kommer från någon mellan 90 och döden.

4 kommentarer:

  1. Jag brukar alltid säga att från små barn, gamlingar (och fyllon) får man sanningen :D

    Usch jag känner igen det där, de där BLÄ-dagarna...

    kram från regnigt och trolligt götebrg!

    SvaraRadera
  2. Fast mellan 90 och döden borde han ha en livstid och lite till av erfarenhet, så han, om någon, borde ju veta vad han pratar om =)

    SvaraRadera
  3. Jag håller med tidigae talare. Okända gamlingar säger inte saker för att vara snälla, de är ärliga.

    Ibland är det bra att deppa ett tag, men hoppas att ditt goda humör kommer tillbaka snart. För din skull!

    SvaraRadera
  4. Humöret är tilllbaka! Skönt.

    SvaraRadera