lördag 22 september 2012

Två

Igår fyllde Mini två år! Två! Förstår ni vilken stor kille jag har nu?

Dagen startade med sång, fika och paket. Inte för att Mini hörde något av sången. Han sov. Vi fick väcka honom, se honom morna sig och sen startade dagen. Fika på sängen, blåsa ut ljusen, öppna paket. Garaget är en hit! Inte för att Mini kör så mycket bilar i det, istället är det figurerna som får åka hiss. Ena figuren är "Pappa". Väntar på frågan om Minis pappa, men kanske är det så att han förstått när jag berättat?

Vi promenerade tillsammans till dagis och av bilderna att döma var Mini sååå nöjd med sitt firande där.

Lax till middag, gräddbullar till efterrätt och efter, under avkladdifieringen, var det dags att prova pottan.

När det väl var dags för sängen var det en lycklig pojke som la sig tillrätta i sängen.

Lycklig var även mamman. Det har jag varit i två år nu.

Ljuvliga unge. Lyckliga lilla gosse. Vad jag är glad att du är hos mig.

Grattis på tvåårsdagen.


11 kommentarer:

  1. Stort grattis i efterskott till fina mini, och mamman!

    SvaraRadera
  2. Grattis till två år som mamma. Värt att fira det också...

    SvaraRadera
  3. Grattis till två år som mamma. Värt att fira det också...

    SvaraRadera
  4. Grattis till två år som mamma. Värt att fira det också...

    SvaraRadera
  5. Ja stort grattis till Mini och mamma Vilja!

    SvaraRadera
  6. Grattis till er båda. Vilken lycka att just ni har hittat varandra <3

    SvaraRadera
  7. Puss i pannan och grattis i efterskott till Lill-Killen!

    SvaraRadera
  8. Men grattis fina Mini! Och grattis till 2 år som mamma!
    Kram

    SvaraRadera