måndag 7 september 2009

Here we go














Idag är dag sju i min cykel. Min mens behagade komma 1 september, så idag är dag sju och jag ska börja testa för ägglossning dag 10. Så idag har jag köpt ägglossningstest igen och den här gången tänker jag följa läkarens råd och BARA testa en gång om dagen. Okej, två gånger om dagen då. Jag har också kört igång p-datorn, så att jag har lite koll via den också.

Har ett dilemma. Vi har en stor konferens i Stockholm den 16:e september. Tänk om jag får min ägglossning då! Ska jag strunta i att åka? Jag kan verkligen verkligen slingra mig ur med lite list och finess. Samtidigt kan det vara bra att vara på plats.

Vad skulle ni gjort?

1 kommentar:

  1. Jag skulle ha struntat i jobbet och ÅKT!!!
    Go for it!!!
    Kram Anna franmitthjarta.wordpress.com

    SvaraRadera