lördag 26 september 2009

Vattenverk








Sista tiden har jag varit så förfärligt känslig. Trött och känslig. Varje dag tittar jag på Idol eller vilket annat TV-program som helst. Det räcker med något lite känslosamt så sätter det igång. Tårarna trillar och jag gråter som om jag hade betalt för att göra det.

Alla tankar som snurrar i mitt huvud. Det är så jobbigt. Just nu tänker jag på allt hela tiden.

FlyttJobbBarnKärlekFamiljVännerPengarJobbFlyttBarnÄgglossningVännerFamiljFlyttJobbBarnKärlekFamiljVännerPengarJobbFlyttBarnÄgglossningVännerFamiljFlyttJobbBarnKärlekFamiljVännerPengarJobbFlyttBarnÄgglossningVännerFamiljFlyttJobbBarnKärlekFamiljVännerPengarJobbFlyttBarnÄgglossningVännerFamiljFlyttJobbBarnKärlekFamiljVännerPengarJobbFlyttBarnÄgglossningVännerFamiljFlyttJobbBarnKärlekFamiljVännerPengarJobbFlyttBarnÄgglossningVännerFamiljFlyttJobbBarnKärlekFamiljVännerPengarJobbFlyttBarnÄgglossningVännerFamilj

Kanske kanske skulle jag bara ta och supa mig riktigt full bara för att få en paus i huvudet. Fast det har jag inte tid med. Jag får fortsätta tänka och gråta och tänka och gråta och när jag behöver en paus spelar jag Quadrapop. Tack gode gud för Quadrapop

2 kommentarer:

  1. Fina frk. Vilja!
    Ibland är det som om du skriver ird du har plockat ur min hjärna! Jag är där åxå. Tänker mer än vad som är nyttigt och sista 1½ veckan så har jag börjat gråta igen...som jag inte gjort på länge,länge...
    Jag måste kolla upp Quadrapop, vad r det?
    Stor kram från Anna franmitthjarta.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Anna!
    Quadrapop är ett spel på min mobiltelefon. Det är som tetris och gör att jag inte kan tänka allt samtidigt. Det är väldigt skönt att fly in i.

    SvaraRadera