fredag 11 september 2009

Igång

Japp, nu har jag ägglossningstestat ett par dagar. Är igång med rutinen, men den här gången testar jag bara en gång om dagen. Så skönt. Dessutom är det skönt att ha mycket att göra på jobbet, då blir det inte så mkt tankar på allt annat, men så kommer fredagen och jag stupade hem och i nattlinnet och sov kl 18.30. Sov en och en halv timma bara sådär.

Det är trist att komma hem till en tom lägenhet. Inga att hänga med. Ingen att pussa på, laga mat till, fixa hemmet för. Allt det där slog över mig och jag fick en dipp. Vad ska jag med hela 73 kvm lägenhet till? Det kommer bara att vara TRÅKIGT att gå runt där hemma själv och försöker jag bara få barn för att fylla tomrummet? Hur kul mamma kommer jag att vara?!

blä
Kan jag få gå och jobba igen?

2 kommentarer:

  1. Det måste ha varit något med dagen igår. 11 september är ju inget lyckodatum precis....Hade en liknande dipp hemma i huset och den hänger kvar som en våt handduk idag. Bara att försöka skaka av sig den!
    Stor kram!!
    Anna franmitthjarta.wordpress.com

    SvaraRadera
  2. Ja, skaka skaka skaka!
    Hmm... det brukar hjälpa att skaka rumpa. Ska kanske testa det.

    Stor kram tillbaka.

    SvaraRadera