fredag 18 juni 2010

Leverpastej

Den här veckan har jag gått på kurs. Inte en sån där fluffig gullig utan en krävande och tung certifieringskurs. Igår gjorde vi första deltestet, vilket jag klarade med god marginal. Idag gjorde vi den andra och tuffa delen. Tre timmars examination. Nu är jag slut i rutan och sitter på Bromma flygplats och önskar innerligt att jag var bokad på ett tidigare flyg hem.

Min chef kallade mig just fantastisk i telefonen och sa att han önskade mig att få njuta min framgång med ett gott glas vin. Om ändå så vore. Vin hade varit underbart.

Istället njuter jag av en mangojuice och en leverpastejsmacka till slamret av alla andra fredagsresenärer.

Leverpastej = fredagsmys för en gravid konsult på resande fot

Hoppas att ni alla har ljuvliga fredagsmys var ni än befinner er!

2 kommentarer:

  1. Fredagsmys i nacka= lantchips och 2 avsnitt av Fringe. Festligt värre .)

    SvaraRadera
  2. Grattis! Fredagsmyset här är också lantchips :-)

    SvaraRadera