lördag 12 juni 2010

Sömn

Igår pratade jag i telefon med någon som fick mig att ligga vaken halva natten. Det var i och för sig bra, för jag hann ju plugga en hel del av det jag behöver ta mig igenom till nästa vecka. Nackdelen är att jag nu är så trött att jag vill lägga mig och grina under täcket.

Jag minns en tid när inget kunde rubba min nattsömn och sedan i tisdags har jag varit relativt utsövd. Det är jag inte nu.

Ni som sovit gott inatt. Som inte har ögon som är torra och kliar. Som inte har ett konstant trötthetstryck över huvudet och axlar som vill fastna i örsnibbarna.

NJUT!

1 kommentar:

  1. För första gången på evigheter är jag utvilad.. har sovit i 10 timmar!
    men jag fattar precis hur du känner dig!
    Inget roligt alls. Hoppas du får en lugn dag!

    P & K
    Sus

    SvaraRadera