onsdag 13 april 2011

Surdegar


Imorse var den här fåtöljen överöst med tvätt. Ni vet när man har tvättat i omgångar och högen bara växer och växer. Så var den här. Jag är rätt nöjd med att den faktiskt är rensad. Men bara rätt nöjd för...


Den här högen ligger inne i Minis rum och väntar. Som ni ser har jag varit där och rotat, för när tvätten inte ligger där den ska så blir det akututryckningar i tvätthögarna. Jag hatar att leva så. Det värsta är nog att när tvätthögarna ligger och väntar på att bli sorterade så blir annan städning lidande. Som dammsugning och torkning. Jag har dammråttor nu. En annan är pappersinsamlingen...


Den står här och väntar. Det känns som att den förökar sig exponentiellt!


Men allt det där får vänta, för nu ska jag göra något som jag är riktigt dålig på. Äta lagad mat hemma.

Mini? Han ligger och sover i vagnen efter en timmas gnäll. Ja och så hela morgonen som vi busgosade i sängen.

2 kommentarer:

  1. Det kunde ha varit foton från mig, bortsett från att min fåtölj inte är fri från tvätt ;-)

    SvaraRadera
  2. Oh, jag ligger ett steg före. Nu ska jag ta tag i nästa tvätthög. Ska bara kvällsfika lite först.

    SvaraRadera