tisdag 5 april 2011

Voff


Idag har vi verkligen inte gjort något exalterande alls. Mer än beställt vardagsrumsgardiner (dyr historia, men shit vad fint det blir).

Har massor kvar att göra, men orken är slut. Istället landade jag i soffan framför "Huset fullt av hundar" och mitt hjärta värker. Jag vill ha hund.

När jag var liten tjatade jag på familjen om hund i åratal. Det jag kunde göra gjorde jag. Gick ut med hundar. Vid sommarstugan gick jag på campingplatserna och raggade hundar att gå ut med, tog hem dem konstant med orden: "men en sån HÄÄÄÄR då?!!"

Till slut fick jag en. Värsta gatukorsningen. Söt som få, med en personlighet som charmade oss totalt. 10 år blev han och sedan dess är jag utan hund.

Min dröm är att kunna ge Mini möjligheten att växa upp med hund en dag.
Min dröm är att återigen få leva med hund.

Bilden är lånad här

1 kommentar:

  1. Kan inte du mejla mig så är du snäll. Hittar inte din mejladress här på bloggen.

    SvaraRadera