torsdag 15 september 2011

Bitterfitta

Bulan & Jag tänker sluta vara bitter. Det tänker inte jag sluta vara. Jag är fortfarande sanslöst förkyld och har spenderat 1½ h med att få en unge att sova 45 minuter. Jag tänker vara bitter i alla fall ikväll också.

Butt butt butt butt

Allt är fel fel fel, men vet ni vad. Nästa vecka fyller Mini ett år och jag har inte en aning om vad jag ska ge honom i födelsedagspresent. Han måste ju få ETT paket på själva dagen. På morgonen. I sängen.

Men vad?

Förslag?

Nä, nu ska jag gå och bittra ihop lite gröt till buslusen. Sen får vi skratta och gosa så att jag orkar med nästa skrikfest när det är nattedags.

2 kommentarer:

  1. Vet inte riktigt vad det ska vara i Minis paket men slå in det i prassligt papper med mycket krulliga snören. Det kommer ätt bli populärt!

    SvaraRadera
  2. En tillfällig bitterhet är alltid bra! Det kan man unna sig. Det är när den äter upp en som den är dålig.
    Hade förresten samma problem med Ls födelsedagspresent. Gick in i en leksaksaffär och skulle inte köpa en leksak, det har han så han drunknar i. Men så fick jag syn på en nostalgipryl. En sån där telefon som man kan dra efter sig med lustiga ögon och grejer.
    Den är uppskattad även om han nog inte känner igen den som en telefon. Finns ju inga i den modellen längre.
    Hoppas du kryar på dig!

    SvaraRadera