tisdag 27 september 2011

Saker man inte vill uppleva

Efter 2 veckor där jag snittat 5 h sömn per natt somnade jag igår i soffan. Och vaknade 03.20. Skönt att sova, men ont i ryggen idag. AJ! Hädanefter ska jag verkligen försöka sova i sängen istället. Det är knappt att jag klarar att bära Mini.

Imorse behövde jag lite respit för att hinna göra mig iordning inför besöket hos Folktandvården. Så jag hällde upp ett bad och satte Mini i det med sina favoritbadleksaker. Mitt i alltihop, ni vet, när man står där med deon torkandes under armarna, mascara på ena ögat och tandborsten i munnen hör jag krystande från badkaret. Jag besparar er resten av den historien.

Sen fick jag använda en rabattkupong och köpa nya byxor till Mini när vi var på stan. Det luktade så att t o m jag kände det (och jag är tvärtäppt i näsan)

Förra veckan köpte jag en ny kaffebryggare på MediaMarkt. Den visade sig läcka. Men när jag tog tillbaka den till affären idag så läckte den inte alls. När jag kom hem och ställde den på diskbänken tog det ungefär 5 minuter så läckte den. Imorgon måste jag åka tillbaka till MediaMarkt. Aaaargh...

Apropå rabattkuponger så har jag blivit en äkta kupongtant. Idag har jag handlat byxor, mascara och bensin på kuponger. Någon sa att man blir kupongmänniska när man får barn. Antalet blöjpaket jag inte handlat på kupong är lätträknade!

Missade hela Big Bang Theory eftersom Mini har problem med magen och vaknar ledsen.

Nu ska jag försöka att inte sova jättelänge i soffan, bara lite. Natti natti!

2 kommentarer: