söndag 4 september 2011

Extramormor - plastfarmor

Jag har lite ångest över att Mini har för få människor i sin absoluta närhet och för få människor av olika generationer. Dessutom har jag ångest över att jag inte har tillräcklig avlastning när jag börjar jobba.

Så nu börjar jag leta på allvar efter den där goa glada pensionären som så gärna vill spendera tid med Mini. Som också skulle få ut något av att umgås med honom. Känner ni till någon som skulle uppskatta den rollen i hans liv så tveka inte att höra av er.

Tips om var jag ska leta mottages också tacksamt!

1 kommentar:

  1. Åh, vad svårt. Att hitta någon att lita på bara sådär. Och som du säger; hur hittar man dom?

    Ett sätt kanske skulle kunna vara att annonsera i typ Hemmets veckotidning? Min mormor har den och jag har sett den typen av annonser där ibland. Jag tänker att människor som läser en tidning med fina livsöden, goda kakrecept och någon stickbeskrivning borde vara bra ;-)

    SvaraRadera