tisdag 6 juli 2010

Växthuseffekt?

Jag har börjat drabbas av yrsel. Rätt vad det är så flimrar det för ögonen och jag måste sätta mig ner. Det kan komma lite när som helst och jag vet inte riktigt vad som krävs för att jag ska kunna häva det. Efteråt får jag grym huvudvärk.

Jag fick det tidigare idag. Försökte med vatten och banan och liggande ställning. Sen blev jag grymt sugen på hamburgare från McDonalds, så jag övervägde trafikfaran och bestämde mig för att det var okej att köra och tog en drive through på vägen till kontoret. Just nu lever jag efter principen, vill jag äta det tillräckligt mycket, så gör jag det ÄVEN om det är onyttigt. Mini sprallar lyckligt i ACn i bilen.

Sen tog jag en fika med bästa M här på kontoret. Sitter nu vid skrivbordet på jobbet i en svag bris från fönstret. Just nu känns det som att min mage håller på att spricka på höger sida. Det är sjukt obehagligt.

Har ringt BM för att diskutera yrselattackerna, om inte magen lättar snart så finns det risk för att jag behöver diskutera sprucken midja också. Allt medan Mini hoppar jämfota i vänster ljumske. Vad är det här? Har värmen skapat växthuseffekt för min mage?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar