torsdag 30 december 2010

2010

Ett år som började med ett positivt graviditetstest och avslutas med en bebis som ler och skrattar. Det har varit mitt mest omtumlande år hittills, för vägen från positivt test till nu har inte varit helt enkel alla gånger. Samtidigt har det varit fantastiskt! Jag har lärt mig vad min kropp förmår och jag har lärt känna min son.

Visst 2010 innehöll sjukdom, drama, sorg och saknad. Jag har fortfarande sviter efter förlossningen, men en läkartid i början av januari. Min vikt ligger på 10 kg plus och min kondition är urusel. Jag oroar mig för hälsan hos de som står mig nära. Funderar på och försöker anpassa mig till hur livet ser ut nu.

Det liv som tog avstamp i 2010. Ett stort äventyr.

Jag säger bara 2011, bring it on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar