torsdag 30 december 2010

365

Ligger under täcket och har en liten varm och trött kille bredvid mig. Han håller på att somna om (jag också) efter frukostflaska och blöjbyte. Vi myser.

För exakt ett år sedan idag var jag på CFC för det som skulle bli min sista insemination (för den här gången?). Samma dag skulle jag köra långt för att fira föräldrarnas guldbröllop. Egentligen var det vansinne att ens åka hem till Malmö mellan jul och nyår, men jag ville verkligen inte vänta en cykel till. Jag visste ju vad jag ville!

Så jag körde alla de där extra milen. Stressade min syster.

Och ett år senare ligger jag här, bredvid min snusande sovande son och njuter.

Det hade varit så lätt att hoppa över det där försöket, men tänk, då hade jag levt utan Mini idag.

Så grattis på årsdagen goa unge. Grattis på årsdagen trötta mamman!

4 kommentarer: