söndag 5 december 2010

Önskan

På senaste tiden har jag skrivit en massa inlägg har på bloggen.
Det är bara ett problem. Jag har bara skrivit dem i mitt huvud, inte här.

Nu minns jag inte ett enda. Visst är det märkligt?

I förra veckan var jag på efterkontroll hos barnmorskan. Då vägde jag mig och hej 10 kg extra. De ska bort! Så nu är det en överhängande risk att bloggen blir en viktminskningsblogg. Inte för att det är så himla kul ämne, men för att hålla motivationen uppe.
Lockande är det att vänta till efter jul (sa hon med Julmusten kluckande i magen) med projektet. Men varför spä på eländet?!

2 kommentarer:

  1. Jag läser gärna om det oxå!
    Vem vet, börjar du träna så kanske vi kan peppa varandra :)

    SvaraRadera
  2. Jag ser fram emot att läsa vad än du skriver :0) Plus, som loba säger, kan ju ha positiva effekter hos dina läsare?

    SvaraRadera