tisdag 14 december 2010

Projektstart

Ikväll har jag påbörjat ett förhoppningsvis riktigt långt projekt. Jag har klistrat in 50 fotografier i ett album till Mini i julklapp. Jättemysigt!

Vi hade en otroligt mysig stund tidigare ikväll. Det händer så mycket i hans utveckling just nu. Han pratar mer, idag jollrade han t o m i sömnen. Så gulligt!

Jag kan också se att när han nu fascineras av något också sträcker sig efter det. ibland känns det som att jag kan se kopplingarna dras i hjärnan på honom. Fantastiskt!

Själv gjorde jag kopplingen att mina julkort inte hinner komma hem i tid för att jag ska hinna få dem och kunna skicka dem innan jag åker. Håll tummarna för att jag har fel!

1 kommentar:

  1. Visst är det häftigt med utvecklingen! Man blir ödmjuk inför livet. Hur kan det där funka!!

    SvaraRadera