tisdag 14 december 2010

Överlevare

Det var inte så farligt att ha tvättstugan i alla fall. Fast jag måste erkänna att jag har börjat kolla upp tvättmaskiner.

Däremot har Mini inte varit sitt helt strålande själv idag. Jag blir lite frustrerad när han är på det där gnälliga pipiga humöret. Sen får jag dåligt samvete för det handlar ju nästan alltid om att han har ont i magen lilla livet och det kan han ju inte rå för.

Samma som att han inte kan rå för att han inte kan komma till ro och sova när mamma vill skriva de superfina julkorten som kom idag. Toppen för det betyder att de kommer att komma fram i tid!

Nu tänker jag dock ignorera albumet som kallar på att få ultraljudbilderna insatta och namnlappar från BB och annat pyssel. Nu tänker jag duscha och gå och lägga mig.

Och klura lite på hur tvättmaskinen skulle kunna vara placerad på bästa sätt i badrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar