tisdag 7 december 2010

Ro

"Täng döjjen, ja Ka jova!"
Min mamma berättar gärna historien om hur självständig jag var som liten. Bl a om hur jag bad om att få vara ifred när det var dags att sova redan som mycket liten. Att jag sov över hos mina vänner långt innan de vågade sova över hos mig.

Ikväll kan jag konstatera att Mini lyckas komma till ro nästan helt på egen hand. Inte så att han schasar bort mig, men skriker sig inte till uppmärksamhet.

Jag är så glad och tacksam för det.
Tack Mini!

3 kommentarer:

  1. Bästa killen är han allt den där Otto. Det känns som att han lyssnade när jag viskade i hans öra att han skulle vara samarbetsvillig och rar mot sin mamma. Tänk vad lite visk på norrköpingska kan göra ;-)
    Nu ser hela familjen fram emot att få gosa med Otto (och dig) till jul.
    /m

    SvaraRadera
  2. Åh, så skönt och mysigt.

    SvaraRadera
  3. M, och vi ska gosa massor med er också. (tack för viskandet)

    Loba, Ja ljuvligt!

    SvaraRadera