tisdag 18 oktober 2011

Lovebombing

Ni som läser här är viktiga för mig. Även ni som aldrig kommenterar. Och ni som gör det får mig att må bra. Pepp, råd och hejarop. Jag älskar det.

Och ibland får jag kommentarer som gör att jag växer flera centimeter. En sån fick jag igår.

"Jag älskar din blogg. Min son är en månad yngre än din och jag är också singelmamma- inspireras av din styrka och det är så kul att följa din blogg för du "banar" väg och vi får massa tips. Tack! Ni är bäst!!!"

Tack!!




5 kommentarer:

  1. Kan inte annat än hålla med ovanstående kommentar. Min son är 2 månader yngre och jag är precis som du en "enastående" mamma (snarare än ensam/singel) dock inte bevandrad i landet Narnia ;-)

    SvaraRadera
  2. Åh, kärlek tillbaka till dig också. :)

    SvaraRadera
  3. Men åh, jag hade lämnat en kommentar här ju, men den försvann visst! :(
    Ni är viktiga för mig med, du och Mini.

    Puss o kram

    SvaraRadera
  4. Men Sus! Mitt svar försvann också. Stor puss på kinden. Högra från mig, vänstra från Mini.

    SvaraRadera
  5. Internet är inte alltid pålitligt, men pussar på kinden är :)

    Susspuss

    SvaraRadera