måndag 31 oktober 2011

När du sover

Idag somnade Mini i sin säng innan jag ens hunnit hem. Lilla buslusen. Han snusar så sött där inne i sin säng och här i soffan sitter jag och saknar SAKNAR honom. Åh, jag har inte fått busgosa upp honom efter förskolan. Inte jagat runt honom i lägenheten. Inte haft hans tunga lilla kropp i mitt knä.

Åh vad det fattas mig.

Så går jag in på Facebook och läser att Tilda nu lämnat denna världen. En mamma och en pappa som aldrig aldrig mer får krama sin dotter.

Mini kommer att vakna imorgon bitti.
Tilda kommer aldrig att vakna mer.
En förälders värsta mardröm.

3 kommentarer:

  1. Åh. Nu gråter jag. För Tilda, hennes föräldrar och alla de andra barnen och anhöriga med den där jäkla sjukdomen!

    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är en riktig piss-sjukdom det där. Bort med den!

    SvaraRadera
  3. Men gud så sorgligt... :'(

    SvaraRadera