fredag 28 oktober 2011

Stolt

Gulligast just nu är Mini när han kilar runt och bara är så nöjd över att han faktiskt kan gå. Han stilar för mig. Går ett extra varv i vardagsrummet. Sätter sig på huk och reser sig. Jobbar sig upp från knästående. Bär runt på prylar. Allt med ett stort leende från öra till öra. Bara så himla nöjd!

Ibland ökar han farten och när det går lite för fort så vurpar han, men jag måste säga att jag är mycket imponerad över hur bra han är på att parera sina fall. Det är sällan han slår sig alls.

Nackdelen är dock att prylar nu hamnar lite varstans i lägenheten. Så att jag klev på ett decilitermått när jag skulle gå och lägga mig igår, var inget konstigt alls (och då brukar det vara rätt bra ordning här).

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt! Jag längtar till B kan gå med, mest för att han längtar så tror jag. Vill knata!

    SvaraRadera