söndag 27 februari 2011

Dagen efter

Ja, jag känner mig faktiskt dagen efter. Lite bakis. Och ja, jag hade trevligt. Supermysig kväll. En god vän, som jag blev vän med för ett par år sedan. Vi träffades och det bara klickade. Bla bla bla, en massa prat och härligt att funka så direkt. Igår träffade jag en kompis till henne jag inte träffat förut och samma sak hände igen. Bla bla bla, skratt, bla bla, skämt, sexprat och allt. Direkt. Ljuvligt!

Och ja, jag hann t o m flörta lite. Fick bekräftelse på rätt sätt och tänkte inte så mycket på sonen som jag befarat att jag skulle göra. Mamma fick slita lite här hemma dock när Mini bestämde sig för att vakna och ge sig egen version av Melodifestivalen i någon halvtimma sådär.

Någon frågade vad jag köpt för bilbarnstol. Jo, det blev en Akta Graco Duoflex XTP. Inte den mest älskade på marknaden vad jag har läst mig till, men faktum var att det var den barnstol som gjorde att jag kunde ha stolen i framsätet och ändå se höger backspegel (i min Golf), så den fick det bli.

Nåväl, nu har jag haft en lång dag för att vara så trött som jag är. Nu ska jag bara montera en IKEA-möbel, sen är det bara slappa som gäller för resten av kvällen.

Trevlig söndagskväll på er!

3 kommentarer:

  1. Så glad jag blir att du hade en trevlig kväll ute!

    SvaraRadera
  2. Åh vad du är väl unnad den känslan :)
    Och jag längtar efter en kväll med dig!

    SvaraRadera