lördag 5 februari 2011

Lördagkväll

Lördagskvällen börjar lida mot sitt slut. Jag har sett tre filmer på två kvällar. Båda mina donator-barnfilmer och Alice i Underlandet.
Inte känner jag mig som J. Lo. Snarare som Annette Bening i The Kids are All Right, med det lilla undantaget att jag inte är flata och inte heller gift med Julianne Moore.

Jag älskar Mini, men känner mig lite isolerad på kvällarna. Mini sover som en liten gris och jag sitter ensam. Nästan varje kväll. Jag får börja bjuda hem folk, alternativt sätta igång något kreativt projekt.

Så här kan jag inte ha det!
Vad hittar andra barnlediga på om kvällarna?

(ja ni andra också för den delen ;-) )

2 kommentarer:

  1. Min (ensamma) lördagkväll bestod i en hemmaslagen bea-sås, sallad och en mör köttbit och ett glas rött. En skål popcorn och B&J..
    Melodifestivalen och därefter sängen och min bok.
    Nu, efter 10 timmars sömn känner jag att det var välbehövligt :)

    Men jag förstår dig. Att varje lördagskväll sitta ensam och titta på film blir tråkigt i längden. Bjud hem folk! (mig snart också)

    Kraam

    ps, du vet att du kan alltid ringa mig om du har tråkigt.

    SvaraRadera
  2. Mmm... jag bjöd hem folk igår, men de är ju sjuka och en borta på annat. Ser så fram emot att ha dig i närheten igen raring. Mini också!
    Kram

    SvaraRadera