söndag 6 februari 2011

Mini hälsar

Mini hälsar: "Palsternacka? Det kan ni behålla tack."

4 kommentarer:

  1. Ok...? Palsternacka kan vara bra att ha:)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag försökte övertyga honom om palsternackans förträfflighet, men han liksom ryste när han fick in det i munnen. Varje gång, så jag gav upp. Kanske ett nytt försök om en vecka eller så.

    SvaraRadera
  3. Hahahaha
    Det är roligt det där att man försöker trycka i sitt barn palsternacka det första man gör... Hur ofta äter man palsternacka själv liksom?! :)

    Morotspuré brukar vara mer populärt, eller majspuré. Lite sötare och godare.

    SvaraRadera
  4. Ja Fröken Sverige, men när jag läste palsternacka i broschyren jag fick på BVC så gick jag lite igång på det. Mmm så gott, tänkte jag. Det gjorde ju uppenbarligen inte Mini. :P

    SvaraRadera