fredag 11 februari 2011

P



Min lilla pyjamaspojke ligger och sprallar i sängen varje morgon. Det börjar med att jag vaknar till hans joller. Ibland somnar han om, ibland inte. Efter en liten stund går jag upp och gör iordning en frukostflaska till honom. Han får den och sen myser vi. Byter blöja och myser myser busar och myser.

Förr så bytte jag alltid till kläder på honom vid det här bytet, men nu har jag kommit på att han är mycket rörligare i sina goa pyjamasar så han får dra runt i dem fram till lunch om inget annat är inplanerat.

Så varje förmiddag sprallar Mini runt busar, stojar och kramas i sin pyjamas.
Puss på min lilla pojke!

4 kommentarer:

  1. hej igen, anna här i snöstormen. härligt med fredag:) låter som våra morgnar här. mys, mat, mer mys och mycket "prat".

    har beställt nappboxen nu, vad mycket fint det fanns att köpa! tack så mycket. så enkelt att shoppa via nätet, lite för enkelt ibland:) och det finns så mycket fint till barnen och till en själv...
    ha en underbar helg med din fina kille

    kram!

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma! Fast i Malmö har vi väldigt lite snöstorm. Ingen alls faktiskt! :D

    SvaraRadera
  3. Oh sicken gos! Bebisar är bäst! Kram

    SvaraRadera