måndag 14 februari 2011

Överraskning

Idag var jag och hämtade ett paket på posten. Nej, det var inte planerat till alla hjärtans dag, det bara föll sig så och det visade sig att det innehöll inte bara det jag förväntade mig utan även lite extra rätt väl genomtänkta presenter.

Ja och blödig som jag är nuförtiden kan ni ju räkna ut vad som hände då. Sen dess har jag gått runt och bara varit glad resten av dagen. Det är så härligt när man får precis rätt sak.

Mini har också varit på gott humör. Nu har dock Mini däckat för kvällen. En hel timma tidigare än tänkt. Ska jag gå och lägga mig tidigt ikväll tror ni?

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har precis hittat din blogg och läser och läser! Vilken skatt för mig att få ta del av alla dina erfarenheter, våndor och glädjeämnen! Grattis till din Mini :)

    Och vad skönt det är att få känna igen sig i den galna tillvaron av avbrutna duschar, oätna smörgåsar och tröstlös skrikande bebis. I början är det mer jobb än roligt. Men dom säger att det blir bättre. Och han är ju skitfin några stunder per dag :)

    Kram! Jag har hunnit läsa ikapp NÄSTAN allt...

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul att du gillar bloggen! Och tack för grattiset. Du har ju själv en ljuvlig liten kille.

    Välkommen hit! (och ja, jag har varit inne och läst hos dig också. ;) )

    Kram

    SvaraRadera