tisdag 1 maj 2012

Hej igen

Malmö nya akutmottagning och jag, vi har en nära relation.

7 kommentarer:

  1. Nämen, roligare nära relationer kan man ju ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och dessutom blev jag hemskickad, bara för att få åka ambulans tillbaks igen. Nu har jag verkligen sovit borta från Mini första gången, men roligare ställe hade jag kunnat tänka mig.

      Radera
    2. Men usch, så bökigt och trist! Hoppas allt ordnar upp sig!

      Radera
  2. Nej men fy :( Är det operationen? Fy farao. Jag har precis opererat mig hos en privatläkare, och han drog lite statistik för mig och var förgrymmad på landstingens förlossningsavdelningar. Jag blev helt chockad, för man har ju ingen aning, eller inte jag iaf. Hua. Stor kram och hoppas du slipper den där akuten nått mer.

    SvaraRadera
  3. Men di stackare!!! Hoppas det blir bra nu? Inte ska du ha det så här heller - silken skitvår när det gäller sjukvård och sjukdom - önskar dig en frisk-sommar!

    kram

    SvaraRadera
  4. Men Urk...

    Krya på dig - ta hand om dig och må väl!!!

    Såhär skarejuinteva!!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Men nej!
    Kan ni inte få vara glada och friska och lägga energi på något roligare?
    Krya på dig!

    SvaraRadera