lördag 12 maj 2012

Lyx

Att leva med en ettåring innebär konstant plock och fix, men ändå alltid ha lite kaos. Å andra sidan kan man välja att strunta i lite fix och bara vila mitt på dagen. Så skönt.

Förr lyxade jag dagligdags med dyra krämer och smink. Efter Minis ankomst kostar min ansiktskräm i 40-kronorsklassen (en tiondel), Fenuril till händerna och body lotion använder jag inte alls. 

Men så fick jag ett ryck häromdagen och köpte favoriternas favoritkräm. Dryg, gudomlig och väldoftande. Får du chansen att prova, så gör det.

Välsmord väldoftande hud, lyx!


4 kommentarer:

  1. Åh, så härligt! Vardagslyx är viktigare att unna sig än man tror.

    SvaraRadera
  2. En lyx du inte skulle uppskatta på samma sätt om du fick den varje dag.

    SvaraRadera
  3. Å, jag älskar åxå attt lyxa med krämer hit och dit, men får börja med billigare varianter snart jag med=)
    Vad står det på burken? Africa nånting?
    Kram Anna langtanefterlivet.wordpress.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spa Wisdom Africa. Du hittar den på Body Shop. Rekommenderas varmt!

      Radera