fredag 29 oktober 2010

Förändringar

Mini är återställd. Om inte helt, så ett gott steg åt rätt håll. Idag har vi bara varit hemma och myst. Han har fått sova och gosa massor med mig. Busat och tränat. Dansat och sjungit. Det har varit jättemysigt, men till slut lite enformigt för mig. Huvudsaken har ändå varit att han blivit piggare och varit nöjd. Det får vi nog säga att vi lyckats med!

Igår på akuten fick jag beskriva Minis symptom och jag sa att jag inte riktigt känt igen honom. Visst är det märkligt? Här har vi en liten liten människa som funnits till i fem veckor och ändå är han redan en helt egen person med egen personlighet. Och jag har den stora äran att få lära känna honom först.

Nu har jag krupit ner i sängen. Kl 21 en fredagskväll. Innan Mini somnade jag varje kväll i soffan och kom isäng runt midnatt tidigast.

Wind of Change!

2 kommentarer:

  1. haha jag har sovit några timmar i soffan. Nu är klockan över midnatt. :)
    Fint att han mår bättre!

    SvaraRadera
  2. Ha ha SMBC! Passa på att njuta. Själv,beställde jag Anna Wahlgrens bok "Sova hela natten" under Minis 2,5 h-pass inatt. Nu snarkar Han sött i mitt knä, men snarka sött så här dags gör knappast jag...

    SvaraRadera