torsdag 7 oktober 2010

Frestelse

Jag är lite kluven till det här med att blogga om sina barn på nätet. När är det okej och när är det inte? Samtidigt så vill jag skriva om Mini och Minis framsteg och samtidigt så känns det galet att sluta skriva nu. Jag har vant mig vid att ha det här som ventil och många av er som läser känns som mina vänner.

Så jag kommer att fortsätta, men jag kommer kanske att byta plattform till en plats där jag kan lösenordsskydda bilder av Mini, för att inte hänga ut honom allt för mycket.

Jag vill i alla fall inte vara en sämre bloggerska än att jag bjuder på en riktig bild på honom och faller för frestelsen att publicera en bild. Den är tagen på två-veckorsdagen.

Världens finaste Mini!

10 kommentarer:

  1. åh men gulle-mini! Supersöt son du har :)
    jag är också kluven till att blogga efter födseln.. tror iaf att jag kommer byta variant. För mycket gammal pre-gravid-ångest i min nuvarande.

    SvaraRadera
  2. Världens vackraste lille skånepåg ju!

    SvaraRadera
  3. Lilla korven!! Hur söt som helst. Jag förstår dina funderingar och är övertygad om att du landar i ett beslut som är rätt för er.

    SvaraRadera
  4. Lilla hjärtat! Vad fin han är!! Tack snälla för att du delat med dig :0)

    SvaraRadera
  5. Åh vad söt! Redan 2 veckor, tiden rusar iväg.

    Förstår att du inte vill hänga ut mini för mycket på nätet, fast vi andra tycker att det e jätte kul med söta bilder=)

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  7. En perfekt liten Mini! Så söt!

    Jo, jag tänker mig för med alla bilder jag lägger ut. Men jag lägger ändå ut en del bilder på barnen.

    SvaraRadera
  8. Hej söta hjärtat, så perfekt du är! <3

    SvaraRadera