söndag 4 mars 2012

Hjälpen är här

Mormor är på plats. Ungen så speedad av lycka att han for som en pingpongboll mellan golv och tak. För stackarn har världens tråkigaste mamma för tillfället.

Tur att vi har henne. Älskade mormor.

Läste i en bok jag fått låna idag om hur stress och ansvarstagande kan få immunförsvar att lägga ner och fick den där varma igenkänningskänslan i magen. Inte för att jag vet hur jag ska ta mig ur det. Nu ska jag i alla fall gå och sova.

Imorgon ska jag inte göra någonting. Mer än äta mat. Det är bra om man ska tillfriskna har jag hört.

3 kommentarer:

  1. Ta det lugnt och krya på dig.

    SvaraRadera
  2. Krya på dig, låter fantastiskt med mormor som räddande ängel! Hoppas verkligen att sömn och lugn i ro får dig på banan igen. Kram

    SvaraRadera
  3. Så skönt! Krya på dig! Kram!

    SvaraRadera