måndag 12 mars 2012

Tittut!

Här har våren tågat in med råge. Igår satt jag på en bänk i solen och sov. Så härligt!
I förrgår var jag med mamma på shoppingrunda och Mini har nu fått en ny skaljacka inför säsongen. Titta så fin han kommer att bli.


Nu väntar vi bara på att värmen ska komma också. Så kan vi njuta fullt ut. Och ja, jag kan meddela att man blir hög på livet av att bli frisk efter att ha varit sjuka så som vi har varit. Jag känner mig lycklig bara av att kunna andas som en vanlig människa. Att orka gå till tvättstugan. Promenera i timmar och bara vara. Ibland måste man kanske bli sjuk för att förstå hur bra man har det i vanliga fall.

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga färger! Mini kommer att bli superfin i den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den är faktiskt ännu finare i verkligheten än på bild.

      Radera
  2. Vilken fin jacka! Gillar färgerna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillar att klä Mini i färg. Det har jag fått komplimanger för på förskolan! :)

      Radera
  3. åh vi köpte en grön sån idag! 25% rabatt, det blev lite tröjor från Kax med, glada tröjor :)

    SvaraRadera