fredag 26 februari 2010

Halleluja!

Inatt har jag sovit. Som en gris. Vaknade lite av några som hade kafferep utanför mitt öppna sovrumsfönster vid 5-tiden, men somnade om som en stock. Inatt har jag sovit över 8 h och jag känner mig utvilad!

Enligt apotekskvinnan och läkaren jag pratade med igår skulle jag kunna känna mig lite trött dagen efter, men hey, det här är INGENTING mot hur jag varit sista två veckorna när jag gått på knäna av trötthet.

Ska dock för Minis skull sova utan tablett de närmaste nätterna och se om mönstret är brutet.

Lite orolig för Mini är jag allt. Tycker att jag har tappat alla symptom (förutom att jag är en lipsill rent generellt) och funderar på att ta doktor Bebis erbjudande om att komma till Danmark och göra ultraljud när helst jag önskar, utan att jag behöver betala. Samtidigt vill jag inte göra ett mönster av ett sånt beteende, för jag vet hur lätt jag har för att flippa ur och rätt vad det är så kanske jag gör ett ultraljud om dagen.

Jag menar, helst av allt skulle jag vilja göra ultraljud tre gånger om dagen. Bara för att försäkra mig om att allt är bra och för att man kan ju inte gå runt med den där skärmen jämt och kolla att hjärtat slår.

Nåväl.

Jag har bestämt mig för att allt är som det ska tills jag får konkreta bevis på att det inte är det.

Och idag kära vänner, idag går vi in i vecka 11.
Lite nörd som jag är älskar jag alla jämna siffror man får upp på gadgeten med Mini här i vänsterspalten. Ni har väl inte missat att man kan klicka på veckoantalet och att det då ändrar värde?

30 veckor kvar
70 dagar har passerat
210 dagar kvar
10 veckor har passerat

Hej hej vecka 11!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar