måndag 22 februari 2010

Trött

"Det är vanligt att man känner sig oattraktiv, otillräcklig och orolig inför framtiden. Det är normalt att ibland uppleva tvekan och att ifrågasätta graviditeten och det som skall komma. Det är en stor händelse i livet att få barn."

hämtat här

Just nu har jag varit och provat kläder. Det var ingen kul upplevelse. Jag känner mig tjock, ful och dum och dessutom tappade jag min mössa. Som en värsta mellanstadie-elev.

Inga kläder sitter som de ska och jag känner mig stor som ett hus. Dessutom har jag en sömnbrist som inte är av denna världen, för jag ligger verkligen och grunnar. Så när jag var på apoteket så föreslog de mig att köpa pappersnäsdukar.

Jag är så trött och hängig att jag bara vill grina. Samtidigt sitter jag i telefon med supporten på ett stort företag som är tight förknippat med Apple. Dem har jag pratat med i telefon i 4 dagar nu för ett skitärende som borde ha varit uppklarat för länge sen. Nu är jag en hårsmån från att bli otrevlig, vilket jag absolut inte vill bli.

Så när jag har rett ut det här problemet tänker jag köra hem och lägga mig. Jag ORKAR inte mer.

3 kommentarer:

  1. Det blir bättre snart! Snart blir du pigg och glad och känner dig vackrare än någonsin. Du måste bara komma över fasen då du ser mer fet än gravid ut...

    Håll ut

    SvaraRadera
  2. Tack! Jag gör mitt bästa. Idag skulle jag ha rest i jobbet, men beslutade mig för att jag fick stanna hemma. Jag var bara för trött och uppsvullen för att känna mig bekväm med att vara på resande fot.

    Jag tror att tröttheten är det jobbigaste just nu. Hur kommer det då att bli med en liten?!

    SvaraRadera
  3. Jag tror jag var tröttare i början av graviditeten än jag någonsin varit med Knasluvan - så det finns hopp.

    SvaraRadera